accident  advertisement  amateur  animal  animation  art  car  child  famous  fear  fun  health  hot  joke  movie  music  news  soccer  technology  tv  violence 

[balkanlar39] gercekler

hayatın gerceklerini yansıtmış


[kasıntısız] cok guzel

merhaba arkadaslar ben asık olmak ıstıyorum


[ferdii65] aşkım

slm aşkım her zaman ki gibi harikasın seni çocukluğumdan beri çok seviyorum hatta o kadar seviyorum ki rüyamda bile seni görüyorum sen benim bitanemsin canım benim inşallah birgün seninle görüşürüm rüyalarda görüşmek üzere bayyyyyyyy


[tanseldeniz6767] berlin berlin

avrupa birliği bole giderse bizden önce hülya avşarı alcak kadın dünyaya çok açtı pardon açıldı :D 


[xxözkoxx] hayranım

Sana 12 yaşından beri hayranım,bence iyi rol yapıyosun..güzelliğini kullanıyosun,gerçek olan gözlerin deki masumiyet kalbin yani[gözlerimiz aynı]halan güzelsin senin ellerini tutmak için neler feda ederdim bi bilsen,yanımda olsan inanki çok mutlu olurdum.(msn:jackpokerx@hotmail.com.tr)güzeller güzeline sevgiler..belkim beyenirdin:)


[avşarım] o bir dahi

hülya avşarı çok seviyorum hülya abla ne olur beni ekle mustafa_ma_@hotmail.com


[dffhh] rezzaaaaalllllletttt

rezalet ya hülya avşar sürekli neden se böyle rollerde oynuyor inanamıyorum insan bu kadar da kendisini rezalat duruma düşüremez


[barveheart4735] mükkkemel bir kadın bu ya

bu kadına bitiyorum yaşi ilerlemesine karşin hala mükkemel


[sandırs] selam

hülya avşarın en büyük hayranıyım


[hakkt] türk sinemasında bir ilk

türk sinemasında bir ilk diyorum çünkü rolünü bukadar iyi oynayan bir artis görmedim ben ki hepimiz bütün filimlerini hayranlıkla izleriz


bu kadın dediğiniz Hülya Avşardır bir,ikincisi ozaman kızı yoktu


eminim ki herkes her kız her kadın bunu yapıyordur ne var bunda ve bu bu film yasanmışda olabilir sadece bu sahneye bağlı kalmak sizin nasıl geri olduğunuzu gösterir eğer çocuğunuz küçükse 13 yasından küçüklere izletmezsiniz olur biter sanatta ayıp yoktur sanat güzelliktir ve açıklık olmak zorundadır bu sahne sadece  cinsel gereksinimi gösteriyor ve bunu yaaprken mutlu oluyor ama aynı zamanda eşi öldüğü içinde acı duyuyor baskasıyla yapmak yerine kendi yapıyor geri kafalılara ancak böyle izzah edilir türk toplumu demeyin siyasi sorunlar emin olun daha önemli ör ülkemize gelen turistlere yapılanlar bunları erkkler yapıyor oke bu film kötülenmez gurur duysun kimse böle bişi çeviremez hadi bakalım hodri meydan hülya avşar tekliğini her zaman gösteriyor SADETTİN SARANDA kolay elde edilmez kapayın çenenizi oturun.!


[swiss] bravoo

her oyuncu bu sahneyi kabul edemez ben hülya hanımı cesaretinden dolayı tebrik ediyorum bravoo


[__dilberimm__] rezlet

Ya arkadaşlar ben bu filmi ailemle izlesem ne olacak.siz nasıl aile değerlerinizi unutuyorsunuzl bu kadına övgüler yağdırıyorsunuz. gitsin porno film çeksin gurur duysun. Bence tam bi rezalet


[alpayl] ben olmak isterdim ama güzel orgazm oluyo

süper   bi bayan hayranım nede  olsa  ardahan güzeli


[asil asi] hepimiz aynıyız hiç kendimizde hata aramıyuruz

buda insan bizde hepimiz aynıyız


[alman aygır] keşke ben orda olsaydım

gerçekten çok güzel bir sahne gurur duyuyorum


[ardaca] aıgım ben bu kadına

dunyanın bana gore en seks ı kadını olmayı hak edıyor


[ardaca] hulya

valla bu vıdeo yu tam 10 kez ızledım hulya ablama yakısır


[mfk86] kızı görse nolur

merak ediyorum acaba hülya avşarın kızı zehra bu videoyu görünce(ki görecektir) ne yapacak?annesini örnek alacaktır heralde...yazık


[bLaCkMetaLL] Siz Salakmısınız.?!

Hepinize Guluyorum Siz Once Cevrenize Bakın Cevrenizde Sizin Ornek Olduğunuz İnsanlara Bakın Sonra Milletin Ornekliğini Tartısın. Yukarıda Bir arkadasımızın Dediği Gibi Bu Bir Film Ve o Da Bir Sanatcı  Sanatını Elesdirin Kişiliğini Deil. Ve Sunuda Soylemek İstiorum Bazi film Ler Gercek Bazi Hayatlardan Alıntıdır. Bu Filmde Bu Tarz 1 Film. Bunuda Unutmain.


[berivana] tiklaaaa@hotmail.fr

bi oyuncuya yakistiriyorum ve  biz bu tur  filimleri aylemizle izliyoruz ya akli basinda bi filim olsun yada  tum porno filimi yapin.


[nofaer] pislik

bu kadın da bu kadını bi şekilde savunanda kim ne derse desin pisliktir


[emk2002] kendinize gelin!!!

ey ahali silkinin ve kendinize gelin derhal...bu kadın O-YUN-CU.eleştirecekseniz oyunculuğunu eleştirin.nekadar saçma insanlarsınız.aklım almıyor yani.sen yapamazsın tabi,çünkü sen oyuncu değilsin.çok namuslusunuz diye değil yan!!!Hiç alakası yok bunun namusla zaten.....


[NEFRA] ıııııııyyyyyyyyy

cok ihtiyacı varsa sadettin amca orda


[sencesenmisin] yazıklar olsun

yazık


[marasal] yakışmış

evet heralde çocuğu bu görüntüleri izlediğinde kendisinin nereden çıktığını görmüş olacak ozamanda çocuğuna der gurur duyuyorum. gurur ve kibir kötü şeylerdir ama onur ve izzet mükemdir bu kadındada onur ve izzet yok.


[bayan aksi] REZALETİMİZ

DİKKAT :BU KADIN BİR ANNE


[DEMİROK] illegal_kaan

bence süper bi sahne dunyaya açılması gerek bu kadınınn


[betto] doğal ihtiyaç

kartanesi nesi iğrenç bunun,


[kartanesiyim] iğrenççççç

 BİR KADIN KENDİNİ NASIL BUKADAR BASİTLEŞTİRİR YAA... İŞTE TOPLUMA GÜYA ÖRNEK OLAN İNSANLARDAN BİRİ.. VAY HALİMİZE..


Hülya Avşar from Berlin in Berlin

Turkish film scene masturbating star Hülya Avşar..



Duration: 01:55


View Count: 4238001


Original Link:

Embed:


my favorites submit video
home page | membership | be my home page | add to favorites

email: info(at)videoara.com